tisdag 29 mars 2016

Seg - eller vad kan man förvänta sig på en tisdag

uff.
Det var tufft att dra igång jobba jobbet.
För att inte tala om att springa en kort liten runda efter jobbet.
Jag tänkte bara dra en liten lugn repa innan det blir vila inför Berlin halvmaraton.
Djiii, vad seg kroppen är. Jag har världens träningsvärk och det är inte från långrundan i söndags.
Nope. Det är det där jädra trädgårdsarbetandet som orsakat denna seghet i kroppen.
Fasen! Jag visste väl det! Nu är det bevisat, jag är inte gjord för den sortens aktiviteter. Jag ska hålla mig till löpning och cykling. Lite lagom mycket dammsugning som alternativ också.
Dagens lilla runda blev ingen munter historia och nu är förstås orolig för formen inför söndagens lopp.
Muäää. Jag ska väl inte vara så här seg och mör då??
Jag vill gärna prestera lite/något på söndag, Mannen säger att han tar det som ett träningspass så han känner sig lite mer laid back.
Måtte nu träningsvärken och trötthetskänslan släppa. Nu blir det bara vila från all träning.
Jag älskar Berlin, nu hoppas jag att Berlin omfamnar mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är klart Berlin omfamnar dig. Du är ju bäst!!!!
Karin

Stefan sa...

Jag tror och hoppas att du kommer i form till halvmaran🏃

UplayOnline sa...

Det är klart Berlin omfamnar dig. Du är ju bäst!!!!


เย็ดสาว