torsdag 17 december 2015

VAB

Japp. Jag ska vabba. Det har jag inte gjort sedan jag vabbade för äldsta när hon gick i högstadiet (!) och bröt foten.
Nu är det nästa fot och dags för vab igen.
Fast nu är det yngstas ena fot, faktiskt är det den stukade foten från förra veckan. Det är emellertid inte stukningen som krånglar. Nope, den är avklarad och foten mår bra men foten som ska opereras lite grann på grund av anledning.
Jag är inte så där direkt bekväm med sjukhus och sånt men man tar sig igenom det, dessutom hittar jag så bra nu efter alla röntgen och andra läkarbesök så det känns som jag har klippkort där nu.
Men ändå.
Lite så där småorolig känner jag mig allt ändå.

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Åh, det kommer att gå bra! Vem gillar sjukhus, usch och fy. Innan jul dessutom, extra tråkigt. Kram!!!

Librarybeth sa...

Camilla: ja, det är inge vidare men det går ju. Tänkte på att det är himla fin vård vi har i detta landet, när jag satt där och väntade.