fredag 11 december 2015

Trevligt i december


Så här års finns det så många julkalendrar, lucköppningar och tävlingar. Trevligt, trevligt.
Själv gick jag och vann en bok i Resiabloggens finfina tävling med nya spännande priser varje dag.
Nej, jag är inte sponsrad, jag vann den ändå. 
Jag tänker förstås försöka vinna en resa men en bok av den här kalibern med löprundor från 12 olika städer sitter alldeles förträffligt bra.
Vad ska du nu hitta på, undrade Mannen när jag bläddrade i boken hemma i köket. 
Kära Mannen, egentligen tycker han att det jag hittar på är kul, han vet inte bara om det först.
Vill du pröva och vinna en vanlig hederlig roman och pocket med medföljande choklad tävlar du här.

3 kommentarer:

Fliselin sa...

Blir nyfiken på boken! Planerar du resa med löpning nu?
Kram!

hallinbloggar sa...

Vilken tur att du vann. Kunde inte hamnat bättre <3

Librarybeth sa...

Fliselin: närmast i tur står nog Berlin, fast då har vi iofs redan en färdig löprunda eftersom det ska bli Berlin halvmaraton :D

Hallin: och jag är så nöjd och glad över boken!!!! blädder blädder!!! :D