måndag 28 december 2015

Mellandagar you say?

Working girl idag.
Uj. Uj.
Det tog emot, det kan jag försäkra.
Vid 14 kastade jag in handduken och bad i tankarna ursäkt till kommunen men nu gick det inte mer. Jag är ledsen men nu är det jag som flexar ut.

Annars då?
Jag har julat med familj, sovit, läst lite, sprungit desto mer samt sett på film.

På det hela taget slog jag över till jul-läge någon gång sent den 23:e och nu verkar det vara ohemult svårt att komma ur det.
Sicken jädra tur att det snart är nyår då.

Idag försökte jag mig på ett svep i stadens butiker fast jag är så otroligt ointresserad och trött att jag duger inte ens till att konsumera längre, sparade massor av stålar kan man säga.
Jag tycker antingen att plaggen är knasiga, ointressanta eller att jag är fel målgrupp. Jag tänker hela tiden att äsch, jag har något liknande. Alternativ äsch jag är för gammal för det där. Och så har vi; äsch, jag orkar inte prova.
Jag står med andra ord emot konsumtionshetsen fast i hemlighet surfar jag på löparskor.

Och Goood fortsättning också.

Inga kommentarer: