tisdag 1 december 2015

Bilderna

Jag insåg till sist att man kan inte ha denna  ohemult stora mängd av bilder i sin telefon.
Okej, okej okeeeej sa jag till telefonen, jag SKA ladda upp bilderna någon annanstans.
Till sist tog jag tag i detta i-landsproblem och valde drop box.
Nu har min telefon skeppat över bilder till drop boxen sedan i söndags (!!!!) och vi är inte klara än.
Djii. Det går inte fort men det går framåt. Så fort telefonen känner av wifi säger den hurra och börjar skeppa bilder igen.
Allt väl - även om det verkar ta lite tid.
Och sen då? Sen måste jag ju ta det där beslutet att faktiskt fimpa bilder från telefonen, det är ju själva poängen med allt.
Sedan kan jag börja tokfota igen.

2 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Jag knäpper rätt mycket bilder, men jag sorterar bort i princip varje kväll. Slänger alltså de jag inte vill ha och rensar även papperskorgen. Bort, bort, bort. Så jag kan fota mer, mer, mer. De jag vill ha kvar sparar jag med jämna mellanrum över till dator och usb. Men det gör lite ont att tömma ajfånen på bilder, det gör det allt. Så den är helt tom. Hu.

Librarybeth sa...

Iwillnot: guu va smart att gallra bort varje kväll!! Jag önskar jag gjorde så!