lördag 28 november 2015

Det är lördag nu

Men lelle bloggen då, ligger du här och skräpar.... om vi skulle se om vi kan skaka liv i dig.

Jag är inne i ett jobbskov som heter duga.
Det peakar nästa vecka med schemajobb, förbereda möte, åka till Göteborg och sedan kurs i två dagar och så toppar vi det med att jobba helg. Tjolahopp.
detgårommanvill är mitt mantra just nu

Veckan som gått har präglats av många möten och allt jobb på kammaren halkade efter, men se det jobbade jag ifatt på fredagseftermiddagen och då blev bloggen liggandes i ett hörn.
Och även om man gillar sitt arbete så blir man ju inte mindre trött om man säger så.
I natt hämtade jag äldsta dottern mitt i natten så när jag vaknade imorse såg det ut som om jag låg i hårdträning inför DM i ögonpåsar.

Nu har jag fått min långrunda i skitvädret och känner mig konstigt nog utvilad. Hur man nu kan göra det efter 21,2 km i ett gråväder som aldrig ville lätta och periodvis piskande vind blandat med småspiksregn.

Inga kommentarer: