fredag 6 november 2015

Back in Guldköping

Då var man hemma igen i fina Guldköping* - sedan i onsdags närmare bestämt då den fina Välkomstkommittéen stod och väntade på tågstationen (inklusive ballong!!).
Oj, det var så gott att se alla i min lilla flock igen! Och vilket välkomnande, det blev middag hemma och en massa snack om både lopp, New York och vad alla flockmedlemmar gjort sedan senast.

Torsdagen ägnades åt jobb och idag är jag ledig. Jag försöker jag gå runt och skräpa lite, denna resa där jag mer eller mindre bortrationaliserade begreppet sammanhängande sömn eftersom jag körde både svensk och amerikansk tid i kroppen börjar nu ta ut sin rätt.

Jag laddar för ett med stor sannolikhet toklångt inlägg med löparrapport, jag ska bara ut och springa lite först.

*Guldköping, jajamänsan IFK Norrköping tog SM-guld, SM-guld, SM-guld och en annan är himla glad för det! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en skön helg hemma i Stan!
Är det inte dags för en bild på den mysiga kakelugnen nu snart?
Agnes;)

Librarybeth sa...

Agnes: man tackar - skön helg till dig också! Kakelugnen? :D det är väl inte omöjligt, vi har börjat med tomtegröt då borde ju kakelugnen få vara med också :D