tisdag 3 november 2015

42195 eller 26.1 om man så vill

Jag har sprungit New York marathon!
Jösses vad glad jag är!! Och - jag är med i New York Times! 
Javisst! Tidningen publicerar resultaten och jag blev barnsligt glad över att se mitt namn och resultat! 
Det har varit några omtumlande, roliga och härliga dagar! 
En löparrapport kommer (självfallet), jag måste bara samla intrycken samt komma hem till en dator. 
Jag har idag, efter loppet känt mig oförskämt fräsch i benen och jag och väninnan/coachen har promenerat runt runt. Något vi gjort intensivt dessa dagar i  NY, detta märkliga ställe. 
Mer om löpning i fem stadsdelar en annan dag alltså, stay tuned.


5 kommentarer:

Anna lever i dag sa...

Stort GRATTIS!
Jag föreslår att du ramar in den där tidningen och hänger den på en central plats hemma i hemmet. Kanske kan du köpa två ex för att kunna ha en tavla även på jobbet?

Fliselin sa...

Så himla coolt! Grattis!

Marie sa...

Jättekul! Var roligt att följa din framfart via internettet i söndags. Missade målgången dock pga köttbullar och potatismos. Så kan det gå!

Njut sista dagen i storstaden!

Anonym sa...

Grattis!Härlig upplevelse för dig gissar jag och så NY förstås!
Återupplever lite NY med dina bilder:)
Ha en bra hemresa till Guldköping så småningom
Agnes

hallinbloggar sa...

Men. Så. Himla. Fräckt. Måste få rapport till resebloggen!! Vi hörs om det. Du är grym!