onsdag 7 oktober 2015

Tisdagens

Häpp! En Trappie.
Igår var jag på bokcirkel och pratade bok och en hel del annat också. Bokcirkelmedlemmar frågade om NY marathon och då går ju förstås munnen på mig. Det snurrar rätt mycket i skallen just nu, det måste erkännas.
Inte nog med att man fick god kvällsvard hos kvällens värdinna, hon hade lagat så mycket mat att det nog ledigt att räckt till en till bokcirkel, så vi som var där fick helt sonika skapa matlådor av kvällens middag. Bortskämda bokcirkelmedlemmar den kvällen....
Nu bli're jobbajobbet ända till kvällen.


förvånade mig själv med att knäppa en trappie, grått och blått gillar jag, rubbet fr & Other stories, Soaked in luxury scarf

6 kommentarer:

Fliselin sa...

Den tackar jag för! Fin combo, gillar sjalen.

Anonym sa...

Vad trevligt att få se "dagens" i trappan, precis som förr i tiden...
Du har nedräkning nu snart gissar jag (NY);)
AW efteråt...ha en bra dag och kväll på jobbet.
Agnes

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Ja hurra, en trappie!

Verkar vara en hyvens bokcirkel det där, en sån skulle jag också vilja gå med. Matlåda liksom!

Anna lever i dag sa...

Tjusigt!

Anonym sa...

Uppskattar också "en dagens i trappan"! Kul att se den igen!
Men så kom jag att tänka på en oerhört viktig sak, nämligen om du fortfarande lagar gröt till dina flickor på morgnarna? (Det skrev du alltid om förr, men nu var det väldigt länge sedan.)
/Annika

Librarybeth sa...

Fliselin: vassego!! :D

Agnes: absolut - med risk för att jag tjatar hål i huvudet på dig om loppet ;D

Iwillnot: ja, det var sagolikt smidigt, boksnack OCH matlåda när man går hem!!

Fru Fransson: thänx!

Annika: jamen självfallet grötas det här varje morgon. Jag kanske måste slänga in ett grötinlägg snart! :D