söndag 25 oktober 2015

Rastlös

Så, jag kom ut igår på en milrunda.
Just nu; mycket rastlöshet som far runt i kroppen, en del kan vara arbetsrelaterat men jag tolkar det också som känslor som brukar komma inför ett maratonlopp, jag tror plötsligt att jag inte kan springa. Därför måste jag liksom bevisa det för mig själv men jag ska ju inte springa långt nu så här nära inpå, det räcker med en bit så inser jag; "ah, jag vet fortfarande hur man gör, gött".
Och så har jag läst på både om start och målgång vad gäller NY marathon så nu känns det lite bättre.
----
Haha, jag bluffade. Det känns fortfarande galet pirrigt.
Men nu har jag i fall mer koll.
Vilket jag borde ha med tanke på hur många gånger jag har läst på om start och målgång.

Lagt fram passet eftersom jag tror att jag glömmer det annars.
Ni vet när Mannen ska ut och vandra? Han brukar belamra vardagsrummet med alla prylarna dagarna/veckan före avfärd.
Jag kanske borde köra samma grej och börja lägga ut löparkläder och annat i vardagsrummet?

Ja, jag ältar NY marathon nu och rastlösheten är total.
Jag måste ut och springa. Igen.

Inga kommentarer: