lördag 3 oktober 2015

Lördag och det är tyst i huset

Här sitter jag och stressäter lite yoghurt efter löprundan, jag måste hinna med ett tåg till grannstaden. Alla hittar på roligheter idag, Mannen jagar, systrarna har bildat två par och hittar på roligheter tillsammans, syster 1 & 3 har lämnat hemmet för att leta efter en jacka i någon butik och syster 2 & 4 har dragit till stallet ihop.
Undertecknad har sprungit förstås, en runda med blandat underlag; 15 km asfalt och 10 km skog och det har varit på det hela taget en fin förmiddag. Perfekt väder; solig, stilla och milt.
Allt sammantaget gör mig glad.
Nu ska jag på... vad kallas det? Bloggträff?!
Spännande, känns som en slags konferens med inslag av blind date.

4 kommentarer:

Anna lever i dag sa...

Konferens var en bra benämning, vi avhandlade ju en massa viktigheter. Nagellack, remover i burk och andra väsentligheter...
Kul att få träffa dig och rackarns så kul vi hade!

Tantaugusta sa...

2,5 mil. Du är min stora idol :)!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Haha, det var en bra benämning! Fint blev det iaf! Tack för igår, det var jättekul att ses irl :)

Librarybeth sa...

Fru Fransson: exakt - mkt viktiga prylar!!! Det var supertrevligt att få träffa dig!!

Tant Augusta: nu blir jag generad men självfallet glad. Det är ju inte så dumt att få vara någons idol vid min ålder ;D tack!

Iwillnot: jamen visst! Det var den känslan jag hade, det var väldigt väldigt kul att få hänga med dig och träffas irl!