fredag 9 oktober 2015

Fredag minsann (det känns i varje del av hjärnkontoret)

Tack arbetsveckan, då ber jag att få tacka för mig och göra samt tänka på något annat än bibliotek.
Ack, ack. Det var en trött Libby som lämnade jobbet idag, det blev tvunget att gå in i närmaste porslinsbutik för nedladdning.
Kom ut med två skålar, det brukar jag inte göra utan det är ju terapin där bland allt porslin jag är ute efter.

Nu måste jag varva ned lite och göra så lite som möjligt denna fredagkväll.
Hade lite lösa planer på att springa en sväng men det blir en långrunda imorgon istället.

Ränder från HM och kjol second hand, sjal minns jag ej

2 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Den där kjolen är så himla snygg!

Librarybeth sa...

Iwillnot: gillar'n och det känns extra fint att det var Mannen som köpte den åt mig när jag inte var med och provade den. Han bara; den där passar Frugan. :D