måndag 5 oktober 2015

Förberedelser

sett på insta
Och förberedelserna fortskrider.
Ska man springa NY marathon bör man ha sina nationsfärger, inte sant?!
Så, jag beställde mig till sist någon slags Sverigetröja, storlek small/medium. 
Synd bara att vi har så olika uppfattningar vad som är small och vad som är medium. Tröjan är SUPERstor, som en hockeytröja med plats för skydd typ.
Tur då att min egen medföljande NY-coach är duktig på det här med att sy, vilket i och för sig man kanske kan förvänta sig av coach?! Eller vad vet jag. Hur som helst, det kommer bli smashing med en tröja i RÄTT storlek. 
Ups, nu blev jag nervös. Igen.

4 kommentarer:

Marie sa...

Du får tjoa till så får du mina bästa tips. Hur lång tid i New York har ni efter loppet?

Librarybeth sa...

Marie: bring it on ba!! mejla mig gärna - men vi har inte så mkt tid till förfogande, det är fokus på loppet! :D kommer dit ett par dagar före och har måndag och tisdag (kaaanske) efter loppet!!!

Marie sa...

Var bor ni? Kan anpassa efter det kanske. Och att du äter fisk

Librarybeth sa...

Marie: vi bor på Renaissance New York Times Square Hotel och japp, min kvinnliga coach och jag är vegetarianer men käkar fisk ;D (vilken koll du har...!)