torsdag 8 oktober 2015

Förberedelser part 52 typ

Då har det bockats av ytterligare saker på att-göra-listan inför NY;
ansökt om ESTA för att få komma in i Amerikat - check!
och bokat och pyntat tågbiljett till Arlanda - check!

Eftersom jag och coachen inte är några utpräglade tidsoptimister åker vi i gooood tid till Arlanda.
Nu behöver jag fixa en extramössa och ett par extrabrallor.
Extrabrallorna ska funka som överdragsplagg som man helt sonika droppar vid startområdet.
Rutinen på NY marathon tycks vara att man samlar in alla plagg som lämnas vid start och låter det gå till hemlösa, kan bli en del när femtiotusen löpare lämnar collegetröjor i parti och minut bakom sig när starten går.
En torr varm mössa vill jag ha i målgång, undrar om jag kommer kunna ha löparkepan...?
Vi får se vad det blir för väder....!

4 kommentarer:

Marie sa...

och så ska du fylla i boende mm i din flygbokning också. Senast 72 timmar före avfärd.

Librarybeth sa...

Marie: där ser man! Minns jag inte att jag behövde göra senast jag tog svängen förbi Amerikat! Har inte fixat med flygbokningen själv dock så det kanske arrangören fixar åt en? Time will tell.
Varmt tack för tips!!!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Vilken bra rutin!

Librarybeth sa...

Iwillnot: mkt sympatisk sådan.