fredag 23 oktober 2015

9

Nu är det inte längre tvåsiffrigt, det är nio dagar kvar till Loppet.
Ja, jag är pirrig.
Och förväntansfull.
Coachen har sytt klart min Sverigetröja och jag har börjat med min att-göra-lista inför resan.
Flygbiljetter har vi fått och Coachen och Jag har fixat tågbiljetter.
Nu behöver vi dollars.
Sopsäcken som ett av mina överdragskläder är framlagd och jag har börjat skissa på handbagage (allt löprelaterat) och incheckat bagage (typ resten).
Ja, och så ska jag alltså inte springa en långrunda imorgon.
Ärligt talat känns det lite tomt efter alla långrundor jag avverkat de senaste veckorna.
Vaaad ska jag hitta på istället???
Eeh, jag kan springa en kortare sväng, det kan jag göra!

Annars då?
Kan sammanfattas i två ord; Mycket Jobb.
Därav; Mindre Blogg.
Men det har varit en produktiv arbetsvecka. Bland annat två riktigt bra konferensdagar onsdag-torsdag med övernattning som genererade mycket gjort och mycket att tänka på och så självfallet; löprundor.
En på kvällen (jag hann preciiiis till middagen på kvällen) och en på morgonen (aaah, vad hotellfrulle smakar ännu bättre efter en löprunda i det mjuka morgonmörkret).
Och nu, nu har det plötsligt blivit fredag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Känner mig lite som det störande momentet inför din middag. Hoppas att det var värt det?! Anna panna

Librarybeth sa...

Anna panna: inte då! jag var ute lite för länge bara :D det var ju så festligt att jag fick syn på dig där!!!