tisdag 29 september 2015

Tisdag och jag gör inget särskilt

Jösses vad märkligt det är när jag inte ska löpträna, jag har plötsligt oceaaaaner av tid.
Idag kändes det som att jag kunde spankulera omkring här hemma efter jobbet och bara slå dank innan jag drog igång med maten som då också inte behövde bli så där knasigt sen.
Inte får jag något vettigt gjort men det kanske är nyttigt att bara slå dank emellanåt.

Och så är jag konstant hungrig, jag hoppas att det planar ut snart för det här börjar bli löjligt.
Imorgon är det nog som vanligt igen.
Hoppas hinna springa på torsdag, det kan bli tajt med tid - det är ju Fjärrvärmehögtiden då så vi får se.
Annars var det en rätt lugn arbetsdag, möte/studiebesök på förmiddagen. Ett sådant där najs möte där man (jag) fick input utan att ligga i själv, det kan vara rätt skönt ibland att inte behöva rodda med allt utan åka med och få ta in info och samtidigt få bonusen att träffa trevliga kollegor på ett annat bibliotek.

Inga kommentarer: