fredag 11 september 2015

TGIF - då blir det en långrunda

Fredag! Najs även om en annan ska jobba jobbet hela helgen, fredag är ändå fredag liksom.
Och eftersom jag ska jobba hela helgen blir det svårt att hinna med ett långpass.
Hm. Så kan vi ju inte ha det.
Jag vet att jag brukar vara rätt mör trots att jag inte jobbar åtta timmar, jag blir ändå jobbtrött så jag brukar ha svårt att orka och hinna med längre turer..... Kanske beror det på...
a) jag är inte av rätta virket
b) jag har redan fem arbetsdagar i kroppen
c) de intensiva partynätterna som är en dålig kombo med jobb (yeah, you bet)

välj alternativ själv.

Men för att hinna med ett långpass tänker jag därför strax svida om till löparoutfiten med tillhörande vätskebälte och kuta till jobbet. Ja, med en rejäl omväg då annars blir det inte mycket till långrunda.
Ser ut att bli en fin dag, lite småkyligt just nu men det får bli kortärmat och kortbyxor så klart.

Inga kommentarer: