måndag 7 september 2015

Den här måndagen

.....så har Mannen sms:at på förmiddagen och verkade på det hela taget nöjd och jag trodde det skulle råda total radiotystnad... ovant och lite konstigt... då sms:ar han igen nu i kväll och kan berätta att de har haft otur med de där övernattningsstugorna och hamnat på ett hotell.
Sicken otur, de blir väl tvungna att ta en öl och ta nya friska tag i morgon.

....och så står jag här med mina säckar av kläder som jag ville skänka och då har man stängt insamlingen!
Jag förstår om det blev för mycket att ta hand om.... men lite snopet känns det allt.

....har jag sprungit i skogen. Inte dumt alls det där att få sig en terrängrunda på måndagar. Denna veckodag som förut var min vilodag har nu blivit något annat. Skogsdag kanske. Jag kör på tills det blir för mörkt men jag måste ladda med varmare överdragskläder, det var baske mig ingen sommarvärme efter rundan.





Inga kommentarer: