lördag 22 augusti 2015

oH deAr

Ärjagtröttelletrött?
Denna vecka.
Så glad att jag INTE jobbar imorgon.
Tanken är att jag ska springa en lång runda på asfalt imorgon men det känns som jag har nåt skit som snurrar runt i kroppen.
Trött eller är det något annat?
Och resultatet? Jag = en riktig tråktyp, jag ställde in halvlösa planer på utgång på lokal med vänner och tänker nu satsa på ett synnerligen stillsamt vilande i vilstol samt bokläsning.
Det får bli tidigt i säng och sova bort det där som rasslar runt i kroppen, kaaaaanske jag dristar mig till att se någon film om jag inte somnar innan dess förstås.
Och jag behövde bara visa min trötta nuna för kidsen när jag kom hem från jobbet så tog de omedelbums tag i shopping av föda och drog till Ica.
Då om inte förr så vet man att man ser trött ut.

2 kommentarer:

Tantaugusta sa...

Krya på dig!

Librarybeth sa...

Tant Augusta: sömn gjorde underverk!!! Tack!