lördag 15 augusti 2015

Och före lopp är jag som vanligt lite stirrig

Och så går jag runt och vankar och känner mig allmänt pirrig eftersom jag ska springa ett lopp idag. Det är energikrävande att vara nervös och älta och bena ut om det är bra eller dåligt att vara det.
Och VARFÖR i herrans namn jag lägger ned så mycket tid på att vara det.
Förresten har jag nya skor, löparskor och vi är redan mycket kära. Visar med stor sannolikhet mina nya älsklingar här eller på insta, världen måste ju få veta typ.

3 kommentarer:

Camillas dagar sa...

De var SÅ SNYGGA!!! Habegär på dem!

Camillas dagar sa...

... sedan fattar jag inte heller varför man utsätter sig för den där vidriga pre-lopp stressen?! Sjukt! Sedan glömmer man det så fort man kommer igång och allt blir sååå kul, men stundtals hemskt och kräkjobbigt ändå. Ja, man är nog lite knäpp.

Librarybeth sa...

Camilla: ja, de är superfina, snyggaste jag köpt på läääänge ;D
Och jag instämmer, det är ibland obegripligt för mig! Och sedan är man på't igen, för någonstans mitt i alltihop är det kul också ;D ;D