söndag 16 augusti 2015

Obegripligt x 8

obegripligt nummer 1; varför vakna 06:09 sin sista lediga dag före jobb? I synnerhet när man verkligen inte har gjort några som helst försök att ställa om sin sov- och matklocka.
obegripligt nummer 2; att vi redan är inne på andra halvan av augusti.... hallå stämmer det här verkligen?
obegripligt nummer 3; att nu är ledigheten slut och det som drar igång imorgon stavas v.a.r.d.a.g.
obegripligt nummer 4; att jag kan tjura så över att jag var att jag var en hel minut och tio sekunder långsammare på årets stadslopp när jag jämför med förra?
obegripligt nummer 5; på tal om ovan nämnda.... om man jämför träningsmässigt har jag varit så mycket flitigare denna sommar och så får jag ändå inte till det?
obegripligt nummer 6; att dagsformen kan göra så mycket bra alt knas (som i mitt fall nu då) när det väl gäller
obegripligt nummer 7; och hur viktigt är det egentligen?
obegripligt nummer 8; och är det inte bättre att jag äter lite gröt och tänker på något helt annat?

3 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

God morgon! säger jag :)

Camillas dagar sa...

God morgon!!! Vad är en liten minut?! Du är bäst ändå ju! Kram och grattis! Hoppas dagen blir bra.

Librarybeth sa...

Iwillnot: :D

Camilla: ja, nu är det troligtvis slutältat och så tar vi nya tag ;D Tack!