söndag 28 juni 2015

Vecka 26

Sista veckan i juni levererade så det stod härliga till.
Jag har drällt på stan flera kvällar och ätit gott i väninnors sällskap, varvade arbete med löprundor och tempot har på det hela taget varit högt, både på jobb- och ledig tid-fronten.

Jag skulle vilja säga att juni har varit en månad med mycket sköj, det har varit studenten, midsommarparty, konfiramation, utekvällar och så rundade vi av det hele med Bråvalla följt av en supertrevlig sommarfest hos kompisar igår afton. Det har blivit en del sena kvällar.
Inte så konstigt då kanske att jag utan problem kunde ta en power-nap i skuggan idag. Slocknade som ett litet barn på en dyna i trädgården, knock så sov jag så gott innan jag kvicknade till och rev av (nåja) en 14 km-runda i tokvärmen.


Inga kommentarer: