söndag 22 mars 2015

Söndagens gnällinlägg

Den helgen rockade inte precis.
Om det var tråkigt igår var det inget mot hur trååååkigt jag haft det idag.
Jag kände att jag var tvungen att göra någon åt detta skitiga hem men huvudvärk och falsk rökhosta (låter som rökhosta när jag hostar) och städningen är ju en riktigt dålig kombo för humöret - så shit.
Vad  s.u.r.  jag har varit idag.
Jag är täppt men i övrigt inga förkylningsymptom.
När jag intog sjukhörnet igen (kidsen lättar direkt när jag kommer sättandes, mama is pissed) så dammade jag till med att se 3 avsnitt av Fortitude.
Älskar Stanly Tucci. Skynda om du inte sett, avsnitt ett är tillgängligt endast 2 dagar till.

Tröstar mig med att dagens väder var extremt ocharmigt så jag bommade åtminstone inte en underbar-vårdag-som-gjord-för-långrunda.

Inga kommentarer: