torsdag 9 oktober 2014

Trappan en torsdag

Hur mycket ska jag springa nu innan Amsterdam? Eller hur mycket ska jag jobba innan Amsterdam vilket är en lika relevant fråga... tur att loppet inte går på en fredag med tanke på mina senaste erfarenheter av fredagslöpning!
Nja, jag tänker väl mig en mil idag och sedan i helgen, efter jobbandet. Kanske någon kortare tur nästa vecka också.
Sedan vila och mental coachning.
Djii - det ska bli kul!

Men än så länge är det torsdag och det är möten (2) och skrivbordsjobb (476 st typ) som väntar.

dagens klänning Wera, stickat över från Lindex

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Åh, ja det är svårt det där. Jag har insett att för mycket vila veckan före lopp inte är bra för mig. Jag blir för lat och bekväm helt enkelt. Däremot ska man kanske vila ett par dagar före. Spännande med Amsterdam, ska bli kul att hänga med. Har varit där en gång på stenåldern.

Librarybeth sa...

Camilla: Inför marathon måste man (jag) absolut vila. Planerar att springa ngn mil denna vecka sedan är det mental träning som gäller ;D