torsdag 9 oktober 2014

Torsdagkväll

Vi flickor hänger som om det vore fredagkväll. Vad vi borde göra är väl att se till att krama kudden istället.
Mannen dräller runt i Berlin medan vi dricker te, någon pluggar filosofi, någon repeterar tyska och så hänger någon vid tv:n och minst två hänger vid en dator. En av dessa är jag.
Jag fick någon slags nätshoppingabstinens efter löprundan, matlagningen, hämtningen vid stallet så jag gjorde något åt det där så att den inte skulle besvära mig allt för mycket när det så småningom verkligen blir fredag.

2 kommentarer:

Fliselin sa...

Jag satt och surfade runt bland fina reor men har inget köpt ännu. Kunde du motstå eller slog du till på något fin på nätet. Tipsa gärna om fina fynd!

Vissa kvällar blir lätt lite för slappa även här...

Librarybeth sa...

Fliselin: Vi ska se om jag kan plocka ihop ngr fynd...! Om inte annat så kommer jag visa mina egna köp om de är till belåtenhet!