onsdag 27 augusti 2014


Så där ja, nu har vädret skärpt till sig. I mina hoods lyser solen och det ska visst leta sig upp till 20 plus, så ska augusti vara.
Och september också, tack.
Önskar att den här wannabe-förkylningen som jag misstänker rasar runt i kroppen skulle skärpa till sig och fara dit pepparn växer.
Jag vågar mig inte ut på löpning denna onsdag vilket i vanlig ordning utlöser en rörelse av frustration och stress rent mentalt.
Jag är inte sjuk men inte helt på topp och just det där (förbannat trista) mellanläget skulle jag kunna ägna 347 blogginlägg åt. Vilket jag i och för sig troligen redan har gjort.


dagens klänning från COS, liksom smycken, boots från Vagabond

2 kommentarer:

yllet sa...

mm jag med. blir galen. kli, varmt och ont i halsen. täppt, inte i näsan utan i .. huvudet liksom.
jag ger det till fredag. sen tänker jag bli frisk.

Librarybeth sa...

Yllet: jag satsar på torsdag, efter jobbet.