onsdag 13 augusti 2014

Jag gillar ju grått

Grå tröja - kan man ha för många? Den här är fin tycker jag, gillar det där lite sköna, slappa stuket på denna.
Annars inget som lockar direkt just, gick en sväng i butiker på lunchen idag egentligen i andra ärenden men tog ett svep i några butiker bara för att konstatera att; nä - inget som lockar just nu.
Ja, förutom möjligen en grå tröja då.
Okej, jag erkänner, jag provade ett par brallor också, de var grå de också.
Ska fnula lite på det.



Bilder från Lindex online shop

4 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Jag har köpt de där brallorna. Jättefina och sköna! Väntar bara på väder att sätta på dem ;)

Librarybeth sa...

Iwillnot: ska prova dem igen och kaaaanske köpa ;D för snygga är de!!

Vesnas vardag sa...

slog till på en grå kabelmönstrad college tröja igår, riktigt fin. Grått e flott!

Librarybeth sa...

Vesna: jajamän!!! Kan man inte ha för många av!