lördag 2 augusti 2014

FriluftsMannen fixar i köket

Vi har inte släppt rutinen med läsa och springa.
Nej. Nej.
Idag stack vi till skogen Mannen och jag och sprang lite terräng.
Det var svalt  skogen hade jag tänkt blogga men det var inte sant.
Det var VARMT i skogen, men fint.
Nu bryts emellertid vår lunk, jag måste förvandla mig till FriluftsBeth för jag, FriluftsMannnen och alla ungarna ska ut på paddling.
Denna gång MED tältövernattning.
Just nu donar och fixar FriluftsMannen där ute i köket.
Mitt bidrag är en god kaka (se insta för bildbevis).
Var och en gör det han eller hon är bäst på.

7 kommentarer:

Camillas dagar sa...

{\rtf1\ansi\ansicpg1252
{\fonttbl\f0\fnil\fcharset0 ArialMT;}
{\colortbl;\red255\green255\blue255;\red34\green34\blue34;\red255\green255\blue255;}
\deftab720
\pard\pardeftab720\partightenfactor0

\f0\fs26 \cf2 \cb3 \expnd0\expndtw0\kerning0
\outl0\strokewidth0 \strokec2 Det ska bli j\'e4ttekul att h\'f6ra hur det gick med t\'e4ltet! Roligt att ni ger er iv\'e4g hela klanen tycker jag, kommer nog att bli hur mysigt som helst. Lycka till!

Camillas dagar sa...

Men vad BLEV det där?! Det är sista raderna son är min kommentar. Det tuggade och tuggade... jag gjorde om. Oj!!!

Camillas dagar sa...

Skulle också fråga om surbenet mår fortsatt bra?! :)

yllet sa...

Kul! Jag pratade just om paddling idag. Men det får bli en annan semester tror jag!
Har sett kakan, ser fab ut! :)

Fliselin sa...

Åh! Jag gillar så att paddla... Vi har bara tagit en kort dagstur i år... Kanske hinner vi ut någon helg. Ha en fin tur med god kaka.

Petra sa...

hoppas du får en härlig fin söndag:)

Librarybeth sa...

Camilla: blogger löpte amok!!
Det blev en fin tur med en del intressanta upplevelser!
Surbenet hålls i schack och jag mår FINT!
kram!

Yllet: kakan smakade mkt gott ute i vildmarken, fick en att längta lite efter sitt kök där hemma.

Fliselin: det är roligt i åar, inte på sjöar när det blåser hårt och blir vågor :(

Petra: splendid!!