söndag 10 augusti 2014

Detta har hänt

Libby har haft semester.
Det har varit en väldigt fin semester.
Nu är den slut. Tut.
Och vad det har varit bra på så många vis!
Jag har fått resa, hänga med familjen, varit ute massor (alltså utomhus!), hunnit läsa (även om Steglitsan faktiskt var lite av en besvikelse så kom ju Systerland och bara dammade till mig med en läsupplevelse).
Jag har också fått träna en himla massa - det gillar jag.
Paddlat också - och sovit i tält.
Cyklat på min nya racerhoj, nött på löparskorna, simmat längder.
Badat en himla massa och sovit! Ätit också! En massa gott. Hunnit med att vara social också.

Om jag skulle vara ledig en vecka till?
Då skulle jag troligtvis köra samma likadant som ovan nämnts.

2 kommentarer:

Omentjej sa...

Underbar semester du haft, ni har verkligen tagit vara på den!

Librarybeth sa...

Omentjej: mm, det har varit mycket aktiviteter men också tid för ingenting. Jag gillar att vi har varit ute så mycket!!!