fredag 22 augusti 2014

Dagens första mission

...är VIP-morgon hos HM. Jag har några uppdrag från andra familjemedlemmar men jag ska fingra lite på den där leokjolen. 
Och då kan man ju fråga sig varför eftersom
1. det är en sån där tubkjol som jag fortfarande är i någonstans i lärandefasen när det gäller att känna mig bekväm i
2. den har blivit lite haussad och är väl snart på varje bak
.... men å andra sidan är den bra fin - det tycker jag allt.

Eller så tänker man om helt och hållet och kikar lite på den här, den här kjolmodellen är också fin. Risken är dock stor att jag endast kommer ut med vad mina uppdragsgivare har sagt åt mig att göra. Ååååå andra sidan fryser jag inte direkt, det är inte så att jag måste ha en kjol.

bilderna lånade jag från HM

3 kommentarer:

Spader Madame sa...

Åh, den nedre är supesnygg. Själv är jag mätt på leo.

Frida sa...

Kul med vip-shopping, jag hade inte tid i dag. Hoppas du kom hem med några fina fynd!

Librarybeth sa...

Spader M: jag är inte mätt... än. Men jag vete sjutton om den är något för mig...

Frida: alltid trevligt! Träningskläder blev det!!!