måndag 14 juli 2014

Lång dags färd mot resa

Ja, det var inte dåligt vad trött man blir av att ha semester.
Ja, jag har sprungit en runda idag men mitt packa-det-sista-ja-din-vita-tshirt-är-tvättad-och-klar-fixa-allt-och-matsäck-och-två-sorters-fika-lagalagamaten-Mannen-kan-du-skjutsa-den-välsignade-hamstern-till-mormor-köpa-sista-sakerna-jaha-jag-måste-hämta-de-efterlängtade-dynorna-till-stolarna-på-uteplatsen-mittialltihop-rejset tog musten ur mig alldeles.
Mitt i detta har vi också firat vår alldeles färska 14-åring idag med sång, paket, middag och tårta. Hurra!

Nu blir det uppstigning före tuppen imorgon, vår road trip börjar tidigt.
Jag bloggar vidare men tycker man "att det var attan vad slö hon är med inlägg" eller "guuu, jag undrar så vad hon håller på med" - kan jag ju tipsa om att Libby finns på insta också (vem hade trott något annat, jag borde detoxa mig men jag försvarar mig med att jag inte twittrar).
Ja, ni hör.
Jag är speedad.
Nu går jag och letar upp kudden.