fredag 11 juli 2014

Fredagens

Den där kimonon alltså.
Den skulle ju inte jag ha. Vad skulle jag med en (till) kimono?
Nä. Den skulle jag hoppa över. Definitvt.
Men den ropade på mig så det fick bli så i alla fall (och självklart fick jag jaga den lite eftersom jag i vanlig ordning bestämde mig när den är slut överallt).
Nu tror jag bestämt att det här är en typisk hänga-med-på-semestern-kimono.
Ja. Det känner jag absolut.
Men det hindrar den ju inte från att också få hänga med till jobbet.
Vilken tur då att jag jobbar idag!


dagens kimono den där från Lindex, top Simple, kjol Indiska

2 kommentarer:

hallinbloggar sa...

Den är jättefin! Så där håller jag också på. Ska inte ha, ska inte ha och sedan när jag bestämt mig får jag jaga runt som självaste livet stod på spel!

Librarybeth sa...

Hallin: Gillar'n! Ja, det så knasigt, jag jagar så det står härliga till då, haha, skönt att höra att fler har samma tics...!