måndag 2 juni 2014

Surbenet och jag

Jag ska till min sjukgymnast idag.
Avrapportering.
Jag insåg igår att jag har sprungit en gång för mycket än överenskommet.
Aj då. Jag tänkte lite fel där när jag räknade träningstillfällen/vecka. Blandade ihop några dagar och turer, nästan helt omedvetet, det svär jag. Det var inte meningen.
Jag måste också snacka om mina issues som jag har om (sur)vaden.
Ständigt. Dessa. Issues.
Sjukgymnasten säger att det är muskulärt, jag behöver prata ut om det idag.
I övrigt har Surbenet rehabiliterat sig bra och jag hoppas få godkänt idag.
Och så ska jag få ett träningsprogram för att stärka bål och rygg tror jag.
Lite av en fest med andra ord, denna måndag.

3 kommentarer:

Peace in mind sa...

Läste "livet är en fest". Och ja, varför inte? Vi kan ju jobba för det. Heja benet, pigga på dig nu!

Librarybeth sa...

PIM: ja - vi jobbar för det! Livet är en fest (utan surben).

Camillas dagar sa...

Hoppas det gick bra!