måndag 30 juni 2014

Semester - inte än

Alltså.
Det känns som att jag inte ska ha semester. 

Märklig känsla, jag bara jobbar på och kör vidare, har inte ens förstånd att tycka att det är tufft. Det är så himla mycket att göra så jag fattar inte, det ska ju vara lite lugnare nu tycker man.
Men det är väl att vi som jobbar är en reducerad skara, så man springer på typ alla bollar.
Och med det här sommarvädret liksom, man kommer ju inte i semesterfeeling direkt.
Nä. Vad e klockan? Ah, bäst jag drar till jobbet.

3 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Jag är rätt avundsjuk på alla som har semestern framför sig nu. Har haft två veckor med inte så kul väder, kan bara bli bättre va? Skönt ändå att vi fick några dagars sol i Skåne. När får du ledigt??? När drar ni iväg till Kroatien?

Librarybeth sa...

Camilla: jag ska jobba denna och nästa vecka - sen! Drar vi till Kroatien! Känns smått overkligt faktiskt.

Camillas dagar sa...

Okej, då har du allt kvar då jag börjar jobba igen! Fusk... ;)