onsdag 11 juni 2014

Lite svart

Lite bad i sjön gjorde tydligen susen för sömnen.
Och att stiga upp så här års liksom, no probs!
Utanför fönstret har solen varit upp sedan länge.
Jag kan inte nog prisa denna tid.
Det är så vackert!
Jag kan stå och spana ut över villaträdgårdarna på morgonen (och aftonen) och bara liksom sucka av sommarkänslor.
Och värmen, ljuset gör att jag nästan tycker att allt flyter på så fint, det är liksom enklare på något sätt, även om det är mycket både på jobb och annorstädes så här i avslutningstider.
Jag tycker det är mycket roligare att välja kläder så här års - bara för att ta en sådan liten fånig detalj i vardagen.

...och dagens blev en enkel klänning från Lindex, varken mer eller mindre

4 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Jättefint! Jag var också inne på helsvart idag, men det blev massa färg istället. Så kan det gå!

Anonym sa...

Håller med! Man skulle vilja stanna tiden ett tag och bara hinna med att njuta av allt det fina. Försöker gör man ju, även om det suger att jobba så här innan skolan slutar (du vet ju;-)
Ha fina skolavslutningar nu med små och stora barn!!!/Agnes

Fliselin sa...

Nu ska tiden stå still!!!
Snyggt! Less is more...

Librarybeth sa...

Iwillnot: black is black men jag gillar ju alla färger typ! :D

Agnes: ja, ack - det är tufft i skolavslutningstider, på många vis!!!

Fliselin: håller med, det får inte gå för fort nu!!
tack!!