fredag 30 maj 2014

Gör om, gör rätt

Hur många gånger har jag inte först gjort all trökstädningen för att sedan ha ambitionen att hinna med ett löppass som någon slags belöning.... bara för att sedan inse allt eftersom dagen speedar på att löppasset inte hinns med pga alla bestyr, felplaneringar med käk och andra käppar i hjulet?
Idag bestämde jag mig för att om det är något som ev ska utgå pga tidsbrist så får det vara trökstädningen och därför lades det lilla söta löppasset på rara 5 km först.
Nu ska jag hard core-städa i svettiga träningskläder.

4 kommentarer:

yllet sa...

bra prio!!! tumnen upp! high five!! osv. trevlig helg på dig!

Librarybeth sa...

Yllet: ska försöka göra den sortens prio oftare - det gick utmärkt att städa i svettiga träningskläder!! Go helg på dej mä!

Camillas dagar sa...

Gick det lika bra med 5 km som med 3 km? Surbenet är mindre surt hoppas jag.

Librarybeth sa...

Camilla: ja, det går lika bra och nu vill jag komma upp i längre sträckor!