torsdag 1 maj 2014

Cheesiuz vad jag blev glad eller I give you; True blogg-love

Jag jobbade kvällspass igår och trampade hem i iskallt regn för att skyndaskynda till Valborgsfirandet. 
Du kan tro jag blev konfunderad när jag hemma i köket möttes av en kartong adresserad till mig, 
ett ostogram! 
Vad är detta, undrade Libby som inte väntade sig några paketleveranser, slet upp paketet och möttes av;
omtanke&pepp&glada tillrop&tack för att man agerat personal shopper!
Jag blev så överraskade och rörd.
Vilken grej.
Kram till Fliselin för din omtanke.

Och så skickar jag en cyber-kram (stor sådan) till bloggvänner som kommit med peppande tillrop när GnällBeth känt sig riktigt under isen pga löpstopp *kram*

I afton blir det ett glas rött och bitar av parmesan för Libby.

4 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Bloggvärlden, den är fin den!

Camillas dagar sa...

Men, så gulligt!

Peace in mind sa...

Ostkärlek när den är som bäst!

Librarybeth sa...

Iwillnot: visst är det så!!!

Camilla: så sweet, så sweet.

PIM: precis så, och på kartong!!