onsdag 12 mars 2014

Onsdagens

En tisdagkväll senare med 14 km, middag apsent (eller läs hellre kontinental middagstid) och sedan kraschade jag i bingen.
Onsdagen började med rosa himmel, jag förundras över att det faktiskt är vår!
Vårproblem som egentligen är ett skoproblem; det verkar som om mina fötter blivit större.
Flera par tunnare skor som jag tänkt börja använda men de känns inte ett dugg bekväma. Märkligt.
Är det ännu något slags ålderstecken (förutom tröttrynkor, små stickiga oönskade strån?).
Inbillar jag mig eller har fötterna ändrat form av allt springande?
Stora fötter har jag alltid haft, nu känns de ännu större.

dagens prickar Lindex, grått finstickat Zara, kolsvart Monki

4 kommentarer:

Garderobenmin sa...

En perfekt vardags-snygg kombo....önskar att jag kunde ha precis det där på mig idag.

mis(s)match sa...

Snygg kombo! Fötterna blir bredare och lite större med ålder (precis som öron och händer). Tror ej att ditt springande påverkar dock...
I mitt fall har graviditet varit boven redan tidigare...

IngelaMolly sa...

Det sägs att fötterba plattas ut med åldern..du kan ju tänka dig hur stora mina fötter är ;)

Librarybeth sa...

Garderobenmin: det är väl prickarna som gör det ;D
tack!

Mis(s)match: tack, ja - det där med öron och händer har man ju hört talas om håhåjaja. Och nu fötterna på det. Mina ändrade också form, fyra kids senare och tja, fötterna drar samma stl men ändrade som sagt form. Nu verkar det vara på g igen!

IngelaMolly: :D