tisdag 18 mars 2014

Helt vanlig tisdag

Gårdagens jobbdag (föreläsning med tillhörande fika/lunch/fika/access till choklad hela tiden) gled flott över i en AW med väninnan.
Därför utgår sedvanlig stallrapport då jag så smidigt bytte/gav bort det till Mannen.
Och i vanlig ordning hade Mannen toktur och barnets ridskolehäst var förstås redan riggad och klar och han bara gled igenom alltihop på ett enkelt vis.
Å andra sidan tog jag en pizza och ett glas rött med väninnan innan jag trampade hem för att utmattad konstatera att det varit en både rolig, intressant och kalorität dag.

Idag; helt vanlig tisdag som toppas med ett föräldrarmöte.

dagens tröja och halsband & Other stories, prickar By Jo with love, lätt vaxade brallor Lindex, armband Världsbutiken

3 kommentarer:

Omentjej sa...

Typiskt att du missade turdagen i stallet men annars får man ju säga att du drog vinstlotten ändå. :)

IngelaMolly sa...

Lät som en dag helt i min smak! Snygg ärdu också:)

Librarybeth sa...

Omentjej: tycker jag också!

IngelaMolly: :D