måndag 3 mars 2014

Denim-måndag

Denimskjortan åker på och så försöker man greppa måndagens att-göra-lista (halvdagskurs, jobbajobbet, stallet).
Jeansskjortans storhet har jag begripit först på senare år. Jag tyckte länge att jeans är byxor, på sin höjd kjol. Jag kan ha haft någon jeanshatt och ev någon väska också i denim men då får man nog backa till -79...
Men man är inte sämre än att man kan ändra sig. Jeansskjortan är numera en favorit men någon jeanshatt tror jag väl inte att jag går igång på idag, fast säker kan man ju förstås inte vara.

dagens denim HM & Flash

5 kommentarer:

Fliselin sa...

Jeans är snyggt, även på skjorta. Men Rash?! Vad är det för jeans? Ny bekantskap? Aldrig hört/sett...

hallinbloggar sa...

Ja, jeansskjorta är ursnyggt!!

Librarybeth sa...

Fliselin: Flash; klädkedja som inte har så många överraskningar men schyssta jeans ändå tycker jag.
Några av deras modeller funkar bra på mig.

Hallin: ja, men det tog överraskande lång tid för mig att fatta det!! :D

Garderobenmin sa...

Snygg! Smal och snygg! Du ser tight ut!

Librarybeth sa...

Garderobenmin: oj, tack för peppen! har inte känts så på sistone så det var pepp att höra!