söndag 9 mars 2014

Ålskinnsbyxeeffekten eller Löpargudens vägar äro outgrundliga

Denna söndag (som passerade konstigt snabbt);
sol och löpning.
Jag lämnade vantar hemma och sunkiga löparkepan åkte på (säsongspremiär).
Mina ålskinnsbrallor från Craft fick också komma med på löprundan som inte skulle vara så överdrivet lång idag, 6 km som blev 8 eftersom det var så härligt att vara ute.
Det gick oväntat bra, blev en sådan där trevlig söndagsrunda, jag trodde att det skulle vara tungt, tungt med tanke på den senaste veckans pass och hur tungt det kändes igår.
Med löpning - man (jag?) vet aldrig. Idag kändes det bara fint.
Det ska jag tänka på i veckan som kommer, den blir tuff för det ska klämmas in långa pass och så ska det hinnas med jobba helg.
Absolut smartaste draget att göra nu? Sova.
Iiiinte titta Netflix.


Inga kommentarer: