måndag 10 februari 2014

Vackra ting - en liten måndagsspaning

Into spring anyone?

Into spring anyone? by librarybeth showing what to wear with black pants

Har på sistone känt en viss dragning till ett par herrskor i damstorlek. Någon gång blir det ju vår, just nu känns det rent av nära. 
Den vita tröjan i det där nya lite buckliga materialet måste jag fingra lite på, den hänger på Lindex. 
Ett par slappa kostymbyxor, dessa från Monki finns också på listan över sådant jag vill titta närmare på. 
Väskan kommer från Wera.

5 kommentarer:

Peace in mind sa...

Finfin vårspaning. Herrskor i damstorlek ingår också i min plan.

Anonym sa...

Verkligen fina grejer det där!

Librarybeth sa...

PIM: mmm, vet inte ska det bli bruna eller svart/vita?

Miasvardag: lite vill ha på det ;D

hallinbloggar sa...

Tröjan har jag köpt faktiskt! Tror den kommer bli en favvo. Skorna var ursnygga. Varifrån? Har ett par herrekipering med broguemönstere som jag gillar men det finns nog utrymme för ett par till!

Garderobenmin sa...

Tröjan var ju superfin! Måste jag också kolla in...har sett en i liknande material på H&M, fast kortare och gul....mkt fin men gult är alltid svårt hur snyggt man (jag) än tycker det är.