söndag 16 februari 2014

Tipsigt sent om söndagkvällen

Tipsigt värre här nu, bästa galgen - den hittar man för en billig penning (79 pix tror jag det var) hos ingen annan än trumvirvel; Elgiganten.
Ja, det är lite oväntat jag vet, men så förhåller det sig. Den är försedd med en sammetsyta som gör att blusarna inte halkar av, är tunn och tar inte alls mycket plats. Lovely helt enkelt.
Kommer förpackad fem i taget och finns också som byxgalge, lika bra den.
Nej sponsrad är jag inte, snälla söta, det här är en liten fjuttblogg, galgen har jag hittat där själv (något oväntat), den är så poppis att när jag skulle ha fler häromsistens var de alla slut.
Visst ja, finns i rosa utförande också!

uppdatering: jag hittade kvittot; de kostar endast 39 pix!!

4 kommentarer:

IngelaMolly sa...

Älskar dina tips och har saknat dem under min bloggfrånvaro men nu är jag tillbaka som IngelaMolly istället för Mollysmix. Kram!

Sara sa...

Bra tips - såna behöver ju jag!

Mvh/Hon som sätter gummisnoddar längst ut på typ alla galgar.

Maria sa...

Superbra galgar, jag köpte mina på Clas Ohlson för 49 kr, 5-pack. http://www.clasohlson.com/se/Kl%C3%A4dgalge-med-flossad-yta/Pr348001001

/Maria

Librarybeth sa...

IngelaMolly: kul att du är tillbaka! Såg det via insta!

hedgehog-sara: helt outstanding galge måste jag säga, köp dessa och du kan skippa snoddarna!

Maria: ah, finns bra där också alltså!