onsdag 12 februari 2014

Ränder och fjärilar

Om jag hostat nej. Om jag sovit nej.
Eller jo, men jag hann läsa ikapp en massa nyheter på ajfånen vid trehugget i natt; Spendrups (*trött suck*)
bilder och hyllningar; hovsångerskan Alice Babs (wow), skidkrockar i sväng (otuuuur, jag vet också hur det är att ramla med skidor, fast det var ju inte OS förstås).
Vad gör du om du vaknar i vargtimmen? Läser nyheter, försöker lösa världsproblem, tuggar jobbrelaterade prylar som yours truly?

Torsdagens oskarpa; ränder Sisters, fjärilar om halsen Soaked by luxury, kjol Asos

6 kommentarer:

Fliselin sa...

Jobbigt att vakna så tidigt! Hoppas att du kommer iväg på löpning snart och får bättre nattsömn framöver.

hallinbloggar sa...

Ah, jobbigt. Har det gått 10 min och jag inte kan somna om läser jag min bok. Brukar ta 10-15 min innan ögonen får i kors. Bra sömnpiller : )

Sara sa...

Säger åt mig själv på skarpen: "Tänker du på jobbet nu får du en smäll!". Hjälper inte det skriver jag ner det jag tänker på. (Brukar vara svårläst på morgonen.) Om jag ändå inte somnar försöker jag vara stencool och lugnar jag mig själv med att jag klarar en natts dålig sömn. (Jag blir bara väldigt trött! ;))

Librarybeth sa...

Fliselin: jag blir knas av det men det går i perioder, det släpper snart. Har haft mkt att tänka på antar jag...

Hallin: jag kan inte tända lampan, då väcker jag nog Mannen så jag smygläser nyheter på ajfånen!!

Sara: hej! Det ska jag också börja med, säga till mig själv lite mer strängt!! :D

Garderobenmin sa...

Åh så snyggt kombinerat! Gillar att det sticker fram ngt gult? ur ärmen.

Librarybeth sa...

Liten: tack, skönt med flera lager!