fredag 7 februari 2014

Kickar igång fredagen från soffhörnet

Om rethosta vore en gren i OS kanske man kunde ställa upp. Just nu känns det som att det är det enda jag tränar.
Fasen, jag hamnde i soffans sjukhörn i natt igen eftersom jag kan sova i någon slags halvsittande ställning där och då inte hostar lika mycket. Snart har jag ryggont också.
Gnällblogg ja, det är inte mycket med kärringa nu för tiden.
Och irritationen över att jag inte springer går sakta men säkert över i djup deppighet.
Det är nästan så man kan tro det är januari fortfarande (har inte förlorat min förmåga att vara ironisk - än).
Och fredag is all around (jag jobbar i helgen).

har flera lager idag, COS, Sisters, Lindex (tröjor och kofta, Monki (byxa), favoritscarfen fr Lindex (?)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Din outfit skvallrar inte om rethosta och "kärringgnäll", du ser jättebra ut! Snyggt!!!!
Du kommer igen när det gäller löpningen, jag håller tummarna för dig;-)
Agnes

Librarybeth sa...

Agnes: tack A, jag hoppas så att jag snart får fart igen...