fredag 31 januari 2014

Låt oss omfamna fredagen

Nu ska jag väl ändå inte frysa? Eller behöver jag en filt att linda om mig för dagens jobbsession?
Vissa delar av det där biblioteksskeppet är kända köldhål, mitt arbetsrum tack och lov, hör inte dit. Men det luktar å andra sidan stall.

Jag försöker hålla humöret uppe trots att jag inte fått löpträna på v.ä.l.d.i.g.t.  många dagar nu.
Tralalallla la (försök till munterhet).
Och idag springer jag väl inte eftersom jag har lite hög klack (med vulgovarning) denna fredag då vi firar att januari är sluuuut.
*klappar händerna*
Imorgon är det Löpningens dag! Kanske i dubbel bemärkelse för mig.

dagens stickat COS, svart Monki, vulgostövletter Din Sko

7 kommentarer:

Spader Madame sa...

Fredagen får en varm kram av mig också!

Anonym sa...

Håller med! Fredag och sista dagen i januari, det är bara att applådera!!!
Agnes

Fliselin sa...

Hoppas att du inte behöver frysa idag! Är du bättre från förkylning nu? Jag kände mig helt frisk igår kväll men känner förstås av halsen nu på morgonen...Jag hade tänkt att dra iväg på en löprunda idag men vi får se eller så väntar jag till nästa vecka och börjar då igen...

Anonym sa...

Du har inte glömt en liten häst i arbetsrummet ? En arbetskamrat till mig glömde fisk på arbetet och gick sedan på semester ...

Camillas dagar sa...

Jag har jobbhelg, men ändå fin fredagskänsla. Ledig tråkmåndag i stället, fint så! :)
Håller tummarna för löpning i morgon för din del, själv har jag snöat in på skidor och spinning.
Trevlig helg!

Librarybeth sa...

Spader M: kramfredag!

Agnes: hurra!

Fliselin: jag får nog lov att vänta till nästa vecka.... :(

Anonym: pjuk, fisk! Nästan värre haha! Nä. Hästar tar jag aldrig med mig någonstans ;D

Camilla: ha en skön skidhelg!! Jag hänger i sjukhörnet.

Vesnas vardag sa...

Fin du är, snygg färgbrytning mellan alla finplagg