fredag 6 december 2013

Fredag och det tjuter i ventiler och kakelugn

En alldeles egen dag.
Ledig och det är tyst i huset nu när alla girls och Mannen dragit till skola och jobb.
Inte jag. No no.
Och jag tänker inte vara social ett smack, jag lämnar hemmet endast och då endast för en löprunda i helvidrigt väder.
Annars tänker jag bara skrota här hemma, kolla några avsnitt på tv-serierna som jag bommat, läsa ett blankt magasin och dricka kaffe.
Kanske nonsensbloggar jag också - fast det brukar jag ju göra.

5 kommentarer:

Akan-Kakan sa...

Låter som en helt underbar dag ju! Hoppas den blir så fin som det låter!

Librarybeth sa...

Akan-kakan: jäpp!! Jag gör mitt yttersta för att få till det!

hallinbloggar sa...

Gud så skönt det låter! Hoppas dagen varit härlig!

mamma P sa...

Bra där! Så ska en fredag tas!

Librarybeth sa...

Hallin: nöjd!!

Syster Y: jäpp, helst skulle alla fredagar vara så...!