onsdag 4 december 2013

Dag 10

Thaaank you, löpningen. Du håller mig uppe.
Löprundan gav ny energi, detta är (and the world is listening) dag 10 i jobbveckan och dagen efter en så fin bokcirkelträff.
Mmm.
Och kakelugnen är fortfarande varm efter gårdagens eldande. Bara en sån sak kan ju få en att flina upp sig.
Nu; onsdag och jobba kväll.
Fortsätt delta i Adventstävlingen, jag är överrumplad över mängden deltagare. Man får tävla så många gånger man vill oavsett man vinner eller ej.

dagens skymtas under fransar från Åhléns mockakjolen som ni vid det här laget känner till är ett second handfynd

3 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Maken jobbar också nio, tio dagar i sträck ibland. Det är inte bra, han är inte kul den sista dagen. De borde ju lägga in en ledig dag mitt i det där svepet istället för nån annanstans?

Camillas dagar sa...

Åh, 10 dagar??? Jag tycker att jag har mycket om jag råkar få 6 dagar i rad. Lägger ni scheman själv eller? ;)
Hoppas att du får en skön ledighet efter allt slit!

Librarybeth sa...

iwillnot: vi har elva dagars tjänstgöring när vi jobbar helg. En del väljer att ta ledigt måndagen kanske skulle det funka schemamässigt för fler, är osäker. Jag vill helst ha ledigheten i samband m den jobbfria helgen så jag biter ihop och kör.

Camilla: jäpp! nä vi lägger än så länge inte schemat själva, kanske kan vi så småningom hitta en ny modell.