onsdag 4 december 2013

Att träna efter program

Jag har gått och blivit med träningsprogam.
Ett sånt där som man köper och sedan ska följa. Det har jag och Mannen aldrig brytt oss om förut, vi har tränat ändå kan man väl säga.
Nåja, nu tänkte vi att det kunde ju vara kul att testa. Ännu en grej som man ska "styras" av i vardagen alltså.
Träningen började i måndags enligt programmet.
Med en vilodag och vi bara höhö, det här var ju enkelt.
Och vilodag då passade ju bra eftersom måndag är extra köriga för oss.
Igår tisdag tuffade det igång, vilket jag bommade förstås.
Aja baja. Där gick bokcirkeln före.
Men idag så, bot och bättring.
tittar i schemat
Va - är det vilodag idag? Hm, jag låtsas att det är tisdag.

5 kommentarer:

Fliselin sa...

Grattis! Kör ju sedan länge med program, inrutat och bra. Jag ligger dock oftast en dag före programmet, känns också lite bra, typ, det där har jag redan gjort... Nyfiken på leverantör. Jag har Szalkai och där är oftast måndag vilodag men inte för mig.

Anonym sa...

Tisdag eller onsdag...vem lägger märke till det ;)
jag ligger i fas. Check.
/Karin

Camillas dagar sa...

Ha ha... Hoppas att det går bättre nu. :) Någon fusk-dag måste man väl få unna sig. ;)

Librarybeth sa...

Fliselin: det har aldrig varit aktuellt för mig, jag sprang ändå efter ngt slags schema. Nu kändes det lite kul att se hur det blir att följa ngn annans schema ;D Det är Szalkai här också!!

Karin: precis - jag är i fas också fast jag byter lite dagar!

Camilla: man får fuska genom att byta dagar men inte hoppa över ;D

Fliselin sa...

Kul! Då kan vi tjata lite pass och upplägg. Säkert inte samma nivå men det brukar inte skilja så mycket mellan programmen, snaraer tempot.