fredag 22 november 2013

TGIF

Jamen visst, det blir fredag igen.
Och jag tycks bli lika förvånad varje vecka, jag är uppenbarligen superlätt att överraska.
Den "sedesamma" basickjolen från Indiska åker på igen och sist det begav sig (en fredagskjol??!) tyckte Mannen att det var något nunne-novis-aktigt över det hela.
Vilket han tycker - jag citerar - är tjusigt.
Då ska man också veta att han har någon slags crush på Sound of music.
Jag har inte rotat närmare i det, vackert så.

I övrigt; stickat från Benetton resp Wera.

3 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Jag kikade efter den kjolen på Indiska i veckan här, men hittade den inte. Den ser jättefin ut. Inte genomskinlig? Jag har några svarta från HM som är lite tunna i tyget och känns lite genomskinliga, trots färgen och trots att man har svarta strumpbyxor/tights under.

Camillas dagar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Librarybeth sa...

Camilla: nope, den är inte genomskinlig alls. Kolla om den finns på nätet fortfarande!